Страници

събота, 29 октомври 2011 г.

Да се представя....

Ще започна писането в блога си с кратко представяне. Казвам се Иван Дженков - компютърен инженер.Роден съм и живея в град Бобов дол, работя в София.
Още от ранно детство обичам да дялкам разни неща. Като по-малък събирах борови кори и си изработвах лодки и корабчета от тях. Ползвал съм каквито ми попаднат ножове, предимно кухненските. Попадали са ми и разни джобни, но за съжаление нямам никакъв спомен за тях.
Интереса ми към ножовете се засили последните няколко години. Много харесвам швейцарските сгъваеми ножчета на Викторинокс и Венгер, фаворити са ми и някои класически модели на Бък.
Ще се постарая да направя представяне и описание на колекцията ми, придружено с много снимки, коментари и впечатления, базирани изцяло на личните ми впечатления.
Вече имам и няколко собствени изработки, които също ще намерят място тук.

Надявам се, да ви бъде интересно....

Няма коментари:

Публикуване на коментар